Allt för er

Jag mår inte bra idag, men jag har bannemej ansträngt mig och gjort en vdeoblogg till er, hihi! Men det strular när jag försöker ladda upp den. Äsch, den var hur tråkig som helst ändå.. Men det är kul för la familla att bara se mig tänkte jag. ELLER? (maria verkar vara den enda som förstått att man kan kommentera inläggen, så du får svara å allas vägnar!) Jaja, får försöka ladda upp den, annars struntar vi helt enkelt i det!

Nu ska jag fortsätta titta på Vänner. Eller kanske sätta på Twilight.. Hmm.. Svårt val.


lätt min favorit, utan tvekan

Kommentarer
Postat av: Syster

Jaaaa vi vill se dig!! Musse gillar det massor, och jag me :)

2010-10-06 @ 15:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0