"Where the hell are we?"

I helgen ska jag leka Paris Hilton, jag ska nämligen bo på en bondgård? Hihi. Lantisarna Andrea och Jennifer (ni gillar mig ändå) har ju lite mer erfarenhet av det där, men de kallar mig betongbarn? Jag som bor på landet i Lerum känns det som! Men jag har ingen traktor, inga djur, jag eldar inte för att få värme och på helgen jagar vi inte, vi shoppar, så då är jag ett betongbarn. Hihi!

I alla fall. Ramsjö ska vi till. Vi ska ha en riktig myshelg. Komma bort från stan och allt som hör därtill. Bara på slappa, mysa och äta mängder av godis. Pyjamasparty som när man vad 13 igen! I love it!



Kommentarer
Postat av: Syster

Hahaha betongbarn? Å herrejisses, de hade fått en chock av att se angered/bergsjön!



Have fun Paris! Vill ha bildbevis på komjölkningen!



Love

2010-11-05 @ 12:42:53
URL: http://marianafors.blogg.se/
Postat av: Patrik

vadå!? Bergsjön rulez :)

2010-11-05 @ 13:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0