Bildbomb!

Sitter och pillar med en ny design till systern min! Har glömt hur roligt det där är, fixa och trixa tills man får det där perfekta man bara väntat på! Det gör att jag verkligen vill förnya min egen blogg också, är så trött på den + att den inte känns jätteaktuell längre. Liseberg och sommar är inte direkt jag just nu. Men en sak i taget! Jag är långt ifrån klar med Marias, men har i alla fall kommit igång och det är så kul! Hoppas vi båda kan bli riktigt nöjda med resultatet när den är klar!

Internet vill inte ladda upp några bilder, så jag lägger upp gamla bilder istället som redan laddats upp innan, för det funkar! Blandad kompott, haha!


Snuttarna!


Wecbcam-bilder måste man bara älska?


Gulleponken!


Man saknar ändå lite att vänta på 537:an för att åka hem!


Brunt och kort hår, mot nu blondt och långt (eller längre iaf) hår.


Härjedalen!


Chalmers på valborg!


Bada med modiga killen i Strömstad


Jag älskar Naturhistoriska
♥ Blir som ett litet barn i en godisaffär!


Storstäder kan faktiskt vara fina dem med!


Härjis!



Härjedalen igen! Jag&brorsan!



Haha, kan aldrig sluta skratta åt den här!


Är lite nostalgisk nu kan jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0