Så typiskt så det nästan är skrattretande

Hopphopp, nu är vattnet här möjligtvis förorenat. Och jag har självklart druckit vatten idag. Så nu tror jag att min mage kommer vända sig upppochner igen, och jag vill verkligen inte! Det är en av mina största rädslor, magsjuka, och då råkar jag ut för sånt här? Kommer inte kunna sova ju. Usch och fy. Här flyttar man ifrån avgaser och stadslivet till friska Norrland, vad får man för det? Parasiter i dricksvattnet. Man ska inte ens borsta tänderna med vattnet utan att koka skiten. Tack för den liksom. Hoppas, hoppas, hoppas jag slipper det här. (Ja, jag kanske är typ hypokondriker, men det är inte så konstigt med tanke på att jag alltid är den som drabbas av sånt här!)



Men jag är glad ändå, för att du finns älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0