Lite adventsmys


Haha, ville ha lite stämning i lägenheten, så vi köpte det här huset, som lyser i olika färger, det skiftar hela tiden. Lite mysigt sådär! :)


Fixade adventsljusstake också såklart! Jag ville ha det lite modern med blockljus i och siffror på, men då blir man kallad julhatare, för då blir det ingen trappa. Haha! Jaja, så fick det bli.. Han vann nu, men jag kommer vinna i gran-kampen. Plast vs. riktig. Jag vägrar riktig i min lägenhet, så det så.


En ljusslinga till balkongen också såklart! Och vet ni? Den har redan satts upp. Trodde det skulle dröja veckor. Ibland blir man överraskad!


Wie, folk har börjat åka i skidbacken nu, så himla mysigt! (man ser bättre i verkligheten)

Sen har vi ju satt upp vanliga adventsljusstakar i fönstrerna såklart. Mamma och pappa ska skicka upp en julstjärna, min minijulgran och tomtar och allt. Så mysigt det ska bli! Jag älskar vintern, och framförallt julen!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag kan inte ha uppfostrat dig tillräckligt, vägra riktig gran?! HEJJA JOHAN! När jag är färdig med dig kommer du aldrig våga titta åt en plastgran! ;)

2010-11-27 @ 13:58:02
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/
Postat av: Frida- i Australien

Haha. Men Emma, granlukten tillhör ju julen!

2010-11-29 @ 11:54:38
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/
Postat av: Frida- i Australien

Haha. Men Emma, granlukten tillhör ju julen!

2010-11-29 @ 11:54:58
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0