Regnet det bara öser ner ...

Trodde vi var på väg mot våren och sneakers, men icke.. Idag kom stövlarna på igen.. Regnade som attan när jag gick till skolan idag. Men det var faktiskt lite mysigt!

Nu är jag klar med min kulturkunskap. Känns inte toppen, men det får vara som det är. Affärsjuridiken skiter sig totalt, jag förstår verkligen inte.. Som tur var har mina affärsjuridiksvänner samma problem så vi hjälps åt imorgon! Tur det!

Nepp, nu har jag pluggat hela dagen så nu är det the sims3 som gäller. Eller New moon? Hmm, svårt val..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nejdå det är inte ett svårt val, New Moon! ;)



Haha, ja kulturkunskapen får gå som det går. Jag tänkte att alla kan ju försöka vara snälla mot varandra :) Jag menar får man ett felfritt arbete som är klockrent, vad fasen ska man då säga som opponent?

2010-03-23 @ 22:40:38
URL: http://camillajacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0