Lördag

Igår-kväll spenderades hos Emelie, med Lollo, Sophie och Tessan. Becci tittade bara in en stund .. Det blev det gamla vanliga; spel och tjöt! Mysigt!

Idag har jag fixat min balklänning. En svart med stenar på som skimrar i olika färger! I like it! Och jag gillar ännu mer att det är den min syster hade på sin bal! Ekonomiskt och härligt! Hennes roligheter kanske sitter kvar? Vem vet .. :D Den ska bara fixas till i ryggen lite, annars är den perfa!

älskling ska åka Vasaloppet imorgon så sitter han i bilen påväg till Mora just nu och jag blir ensam i helgen .. Buhu. Äsch, jag kanske ser honom på TV! Lycka till önskar jag dig (för 109348 gången?). Love you!

Ne, nu ska jag göra lite nytta! (eller bara göra något annat onödigt..)

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Syster

Hmm fixa klänningen lite? Tror det behövs mer än så eftersom du är halva mig typ :P Var iofs väldans mycket mindre då jämfört med nu med badbollmagen =) Puss!!

2010-03-06 @ 21:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0