Ett litet lyckotillfälle

Nu har jag bytt IV-val. Från affärsjuridik till Natur och friluftsliv. Det innebär endast en helg med paddling 40 km och övernattning i skogen. Sedan är det ett arbete som ska in och ett prov. Skitkul! Affärsjuridk hade varit bra att läsa, ja, men jag känner att jag inte har ork. Jag har aldrig bytt kurs eller liknande, men just nu är jag så sjukt skoltrött att jag hade gått in i väggen om jag fortsatt. Jag hade slitit för att få det där VG/MVG och det hade kostat. Jag hade inte orkat med det. Därför har jag bytt till något jag tycker ska bli riktigt kul.

Johan, Signe och Hanna från klassen ska med och vi ska dela tält, yay! Johan (Kihlberg, inte min boyfriend Johan) har lovat att vara vaken om jag är vaken då jag är sjukt mörkrädd och han har även lovat att underhålla mig när jag blir trött och grinig. Kan det bli bättre? Jag tror inte det. (det skulle ju vara om min johan också skulle följt med dock). Så det blir najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0