Last night

Igår natt;

1. Sitter hemma, har tråkigt.
2. Erbjuder mig att köra hem älskling och hans kompisar från stan vid 3
3. Pratar med Johan K på Facebook, han lovar att följa med och hämta dem
4. Åker hem till Johan K vid typ 1 (?) för att typ kolla film för att inte somna
5. Det tar typ 20 min att få igång filmen, med tanke på de tekniksnillen vi är.
6. När vi fått igång filmen, hinner vi se cirka 10 min innan telefonen plingar och de vill bli hämtade (alltså typ halv 2, när vi väntade oss tidigast tre :P)
7. Vi åker dit och hämtar dem
8. Åker till Floda och lämnar Älskling, Oscar och Anton
9. Åker vidare till aspenär och lämnar Johan K
10. Åker hem, och tror att jag ska somna som en sten, men jag kan inte sova!!

Segt att jag inte kunde somna, och att jag vaknade vid 9 imorse.. Men det var värt det ändå! :)

Kommentarer
Postat av: dabo

"Segt att jag inte kunde somna, och att jag vaknade vid 9 imorse.. Men det var värt det ändå! :)"



Ja det var rätt värt att bli hämtad faktiskt =) tack =P

2010-06-03 @ 14:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0