Sista meningen är sann, resten är skitsnack, hahah!

Imorgon blir det BodyCombat igen på morgonen. Härligt att få bli av med lite energi och lite ilska, hahah! Patrik får akta sig så jag inte sparkar på honom! Nej, men det ska bli härligt i alla fall!

Den här veckan har jag och älskling kört på en nyttig vecka. Vi har ätit bra med mat och mycket frukt, men skippat godiset och onyttigheterna! Bara på fredagen åt vi vad vi ville. Och det har faktiskt funkat bra. Eftersom jag har jobbat har det nog varit enklare, för annars hade jag knaprat på de där kakorna varje dag. Jag är faktiskt ett riktigt kakmonster, och börjar jag äta de så kjan jag inte sluta, haha! Men jag har faktiskt inte fuskat.

I alla fall, vi har inte gjort det här för att gå ner i vikt, nej nej. Snarare tvärtom. Men man blir faktiskt piggare och man mår bättre. För jag tror att jag har såkallad "pommes frites kropp", alltså att jag är smal, men min kropp mår ändå inte bra inombords för jag äter massa skit. Däremot tränar vi båda, så det är väl egentligen ingen fara, men ändå. Jag har i alla fall mått bra den här veckan, och därför kommer jag fortsätta med att äta nyttigt, bra och mycket nästa vecka också!

(detta låter ju bra, men egentligen gör vi det för att avvänja oss så vi inte får abstinensbesvär när vi flyttat och inte har råd med att köpa godis och kakor varje dag, hahaha)



Kommentarer
Postat av: Emelie

bakar man eget blir det inte så dyrt ;P

2010-07-17 @ 21:50:23
Postat av: Frida

duktigt! jag äter också för mycket skit. godis är min fiende, haha. Vart jobbar du?

2010-07-18 @ 18:40:24
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0