The city

Puh.. En dags shopping till. Helt otroligt. Denna gången tog vi oss an Nordstan. Och visst var det mycket folk, men det var inte så farligt ändå. Det funkade och vi hittade massa bra saker. Jag sitter hos Johan nu och har tyvärr ingen kabel till telefonen så jag kan inte lägga in några bilder, men det får ni se någon annan dag!

Efter stan begav vi oss till Floda för att leka med Musse som vi lovat. Och vi lekte att vi var i Turkiet, vi spelade Toy story memory, spelade fotbollsspel och massa skojsigt. Men nu är vi hos Johan, jag har pluggat en del och nu ska vi äta. Jag är vrålhungrig!!



Och just det, det kan bli så att våra grannar i Östersund får en heeeeelt ny standard om ett tag. Kanske. Så himla roligt hade det varit. Men vi vet inget än, så det håller vi tyst om så länge ;) Ha en fin kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nog för att vaska en cola på gyllene måsen, men jag vaskar inte min studentchampagne ;)

2010-12-29 @ 23:38:53
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0