Tandis

Wow, Robin Hood var grym! Eller nej just det ja, jag somnade som en sten direkt efter maten och sov hela kvällen så jag såg inte filmen. Fast jag gick upp tidigt för jag kom på att jag skulle till tandläkaren vid 10 idag. I Lerum. Jag var i Floda. Och ingen bil (klantigt att jag sa till mamma att jag inte behövde hennes bil när hon frågade. Hade helt glömt av..). Så fick ta bussen och chansa på att det fanns några kronor kvar på busskorten och visst fanns det det. Så nu har jag varit hos tandläkaren och jag hade så fina tänder så :) inga problem!

Nu ska jag kurera mig. Ligga under filten i soffan, sova, titta på tv och bara bli frisk så jag kan orka plugga snart. Får försöka sätta mig med det imorgon. Idag mår jag faktiskt för dåligt.. Men det löser sig!



Pigg? Nja.. Halstabletterna får rädda mig idag!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Meen, inte vara sjuk nu inte :( Krya på dig!

Och gud vad jag avundas din bloggdisciplin, jag ska försöka sluta vara ledig hela tiden nu. Hoppas du har det kanonmysigt i alla fall, men det vet jag att du har :) Mys som aldrig förr så hörs vi snart :) Jag saaaaknar dig!

pusss <3

2010-12-27 @ 17:05:55
URL: http://jenniferarvidsson,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0