Shopping

Nu har man besökt Alingsås också. Huvudmålet var att kolla glasögon. Tråkigt som attans tänkte jag. Men det var faktiskt kul. Hittade i alla fall ett par som var riktigt snygga och två andra som "bara" var snygga. Men eftersom leveranstiden från deras leverantör i England var så lång nu (pga röda dagar och snökaos) så var det enklare om jag beställde från Östersund. Men jag tog i alla fall "id-nummer" på bågarna som jag ville ha. Ska försöka hitta det perfekta andra paret också, känns bra att ha två. Jaja, nog om det.

Det roligaste var den andra shoppingen. Fick med mig hem ett par jeans från esprit, en tröja från MQ, en spetsskjorta från Kappahl, en ful fast ändå söt "prydnadsmjuk-hund" som ska ligga i sängen från Village och en bok som både jag och Johan vill läsa. Spännande.



Nu ska jag plugga! Tjoho.. not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0