Mys och stoj

Goddag allihopa!
Morgonen började med att passa lille Jonken. Mycket mysigt om ni frågar mig. Han var lite grinig idag, men när han är på bra humör så väger det ändå upp för då är han så himla härlig! Sen kom även lille Musse såklart. Då vart det bus och lek på hög nivå, såklart. Vi byggde koja, åkte båt, gömde oss för Johan och massa skoj. Det är superkul, men man blir rätt trött faktiskt. Men det dämpar vi med lite mellandagsrea på Allum. Knö på lite folk är aldrig fel, haha.

Skriver roligare senare, om jag inte blivit nedtrampad av någon galen rea-människa. Jag gillar faktiskt inte reor egentligen, i alla fall inte när folk är galna. River och kastar saker överallt. Nästan så jag hellre betalar fullpris för att slippa all röra och all hets då. Fast nej juste, jag är ju student nu. Då måste man kanske gillar reor? Jobbigt.. Jaja, skippar ju Nordstan i alla fall, där är det värre. Så det kanske är okej på Allum, får hoppas.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0