Motiverande

Föreläsning 9-12. Hem, laga lunch. Sen iväg till Therese med Jennifer och Andrea för att plugga lite. Har ju ett grupparbete igång nu där vi ska skriva en affärsplan till ett företag. Och de kommer alltså sedan plocka ut lite bitar här och där och förhoppningsvis använda det i verkligheten. Så otroligt roligt, och det hade ju varit så peppande och motiverande om de faktiskt gillade ens idéer. Men nog om det!

Jag ska till Jennifer sen vid 8. Andrea kommer dit halv 8, för de ska titta på halv 8 hos mig. Men eftersom jag inte är lika mogen så ska jag titta på Paradise Hotel först, haha! Måste ju må lite bättre i mig själv idag kanske ;) Jaja. Hoppas ni har en superduperdag. Min är bra i alla fall, är bara så himla trött hela tiden. Jättejobbigt. Ska nog boka en synundersökning imorgon också, börjar inbilla mig att min syn krånglar för jag måste antränga mig så mycket för att se bra ibland. Men kan ju vara för att jag är så trött också. Eller så är jag trött för att jag ser dåligt. Haha, jaja. Lika bra att kolla upp iaf! Får hoppas på att det bara är trötthet!

CIAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0