Minijul

Nu har världens finaste vänner varit här opch vi har firat minijul. Vi skiljs ju faktiskt åt imorgon. Andrea till Katrineholm, Jennifer till Ljusdal och lilla jag till Lerum. Så vi var ju tvungna att ha en myskväll innan. Vi bytte julklappar (ni ska få se sen) och hade allmänt mys. Men jag saknar er nästan redan alltså...

Och nu ska jag packa, det gör inte saken bättre. Fy vad jag hatar att packa. Har ju 3000 saker jag behöver/vill ha med mig, men det går ju inte riktigt. Och väljer jag bort något kommer jag säkert vilja ha just det när jag väl är hemma. Jobbigt läge. Jaja, det får väl lösas. Imorgon blir det städning också, vill ju inte komma hem till en smutsig lägenhet sen. Så kan inte direkt räkna med en sovmorgon heller..

Johans familj är på väg upp med tåg nu också, de ska fira jul på Frösön med Johans mormor och morfar i år. Får hoppas att det inte blir jätteförsenat, så vi hinner umgås med dem lite innan vi åker. Men nu är det tvätt som ska vikas och väskor som ska packas. Hörs imorgon! ;)

Oj, vilken osammanhängande text, men var ju tvungen att uppdatera mig lite så ni vet vad som händer. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0