Kan inte ens se ordentligt.

Gjorde en synundersökning idag. Skulle jag aldrig ha gjort.. För nu ska man helt plötsligt ha glasögon. Japp, kul.. Översynt vart jag och jag ser ut som jag vet inte vad i glasögon. Kommer ta mig 8 veckor innan jag ens hittat ett par bågar jag kan se lite normal ut i. Typiskt. Jaja, huvudvärken kanske försvinner i alla fall.  Och hon sa att jag ska använda dem så mycket som möjligt, men att det är viktigast när jag ska läsa och vara på föreläsningar och sådär. Så känner jag mig rätt kommer ni inte se mig i glasögon på stan i alla fall! Töntig jag är.

Anyways. Har slått in massa julklappar nu, är bara två kvar. Och en av dem är beställd på Internet. Synd att Musses present inte finns någonstans. Helt borta både på Internet och i butik. Typiskt att det inte finns någon Toys'R'Us eller BR här. Jaja, få försöka hitta en lösning.

Nu ska jag göra egengjorda köttbullar , mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0