För svag

Det här är bara för mycket nu. Tentan idag kändes okej och det var superskönt. Men nu. Nu när jag pluggar inför morgondagens tenta blir allt för mycket. Jag mår så sjukt illa, huvudet bara pumpar och tårarna bara rinner. Jag kan inte det här. Och jag vill bara släppa det, ge upp och ta det här nån annan gång, nästa år. Men då kommer jag bli så sjukt besviken på mig själv för att jag inte ens försökte. Samtidigt vet jag inte om man kan kalla det jag gör nu för försök. Känns bara som att jag ska spy när som helst och jag får bara världens ångest så fort jag ens tänker på hur det kommer gå imorgon.

Kunde jag inte bestämt mig för längesen att jag skulle skippa den här tentan nu? Då hade beslutet varit tagit, och jag hade sluppit sitta och pressa mig själv till över max just nu. Jag hatar det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0