Vuxenpoäng!

Idag har jag skaffat mig massvis med vuxenpoäng..

-Ställde klockan på 5 (!!), synd bara att när jag gått upp vid kvart över, så såg jag att alla andra klockor gick en timma eftr och alltså var 4:15. Jag gick ner och la mig en timma till..
-Tog bilen, åkte till min syster. Passade Rasmus då Patrik och maria börjar jobba vid 4 och typ 6..
-Sov med Rasmus i ca 45 min. Väckte honom, bytte blöja, gjorde välling, borstade hans tänder, bäddade sängen, gav honom astmamedicin och packade hans ryggsäck.
-Gick till dagis och lämnade honom vid kvart i 8.
-Åkte och handlade - mjölk och smör.
-Åkte hem till älskling och myste lite.
-Åkte med älskling till Johan Kihlberg - vi åkte till Borås badhus.
-Vi badade - åt - åkte hem.
-Kommer hem, tar in posten.
-Fått brev om att jag ska deklarera, och även ett paket från HM (yay!)
-Dammsög och plockade ur disken så mamma slipper göra det när hon kommer hem
-Ska lägga mig och sova middag då jag senare ska hämta mamma och pappa på flygplatsen.

HÄRLIG DAG VA? inte alls fullt upp .. men jag känner mig allt vuxen!
nu måste jag sova.. ögonen föll ganska enkelt neråt när jag körde förut, inge bra! Som tur var hade jag ju Johan och Johan i bilen som hela tiden tjatade om att jag skulle köra fortare, haha!

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0