LOST

Alltså, det är helt sjukt vad jag på sistone märkt att mina fördomar inte stämmer. Ta LOST som ett exempel, ni vet serien som började gå för ca. 9 år sen (?) och sänder sin sista säsong nu? Jag har alltid tyckt att den verkar helt värdelös och meningslös. men nu har jag tittat på hela säsong ett och jag är helt fast! Herregud vad sista avsnittet var spännande! Gosh! Jag har aldrig gett det en chans innan, men nu är jag helt fast! Jag vet att alla tycker att programmet blir sämre och sämre för varje säsong och jag vet att det kommer vara konstiga fenomen som inte förklaras men det gör inget. Jag tror nog jag kommer fascineras ändå, för det är helt otroligt spännande. Det är nästan lite hatkärlek. Jag tycker det är alldeles för läskigt ibland (jag är ungefär 3 år när det gäller skräck i filmer..) men ändå måste jag fortsätta titta! Ojojoj, jag och älskling ska börja titta på säsong 2 redan idag!


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha Emma, du är inte snabb direkt xD ;P

Har tittat på vartenda avsnitt och jag är sååå glad över att sista säsongen äntligen är gjord så att jag slipper följa den mer ;)

2010-04-27 @ 18:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0