Jag, vuxen?

Hihi, deklarerade precis, vad vuxen man känner sig då! Däremot har jag åkt på någon sjukdom, för min hals mår inte bra just nu.. Svider som bara den och jag känner att den svullnar upp mer och mer.. Men får hoppas att det är en endagsgrej!

Har ätit avokado nu (det är väl nyttigt, så då borde jag ju bli friskt, hehe) och väntar på att pappa ska komma hem med revbensspjällen, yummie! Fick även tillbaka ett filosofiprov idag, och inte för att  skryta men jag fick alla rätt. Hehe, det går bättre för mig i skolan nu när jag inte anstränger mig. Pluggade inte alls mycket till det där provet och så gick det så bra. När jag pluggar för mycket så går det oftast sämre.. Mysko! Får slappna av på universitetet sen helt enkelt! Haha, så enkelt är det nog inte...



Avokade med citronpeppar på är hur gott som helst, try it!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nice, det är samma för mig. Det senaste året när jag har chillat på det mesta i skolan så har det gått bäst, haha! Way to go (Y)

2010-04-29 @ 22:56:26
URL: http://camillajacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0